Is me

星期一, 4月 18

stёp 36--I innocence .





啊 哈~
有 人 說 很 久 沒 看 到 我 寫 我 家 部 落 沃
生 灰 塵 沃 ~~
那 個 人 :
我 來 了 啦
啊 哈 哈 ~
你,你,你  有 米 有 留 心 看 到 沃 ?








我 家 wall 最 近 很 安 靜 的 樣 子 内
欸~~
哪 個 兔 崽 子 把 我 忘 了 ?







我 看 清 誰 對 我 好誰 對 我 不 好 了
標 準 是 很 低 啦 ~
你 們 儸 ~
啊 哈 哈 ~~









啊~
你 們 是 對 的
我 單 純
幻 想 與 現 實 在 拉 扯
各 位 , 我 在 學 習 長 大 嘛
給 人 家 .. 一 點 點 時 間 嗄
適 當 的 時 候 要 把 我 蓋 醒







突 然
想 躺 路 邊
想 數 星 星
想 大 聲 唱 歌
想 跳 舞
誰 願 意 陪 我
^-^






Waking up I see that everything is ok
The first time in my life
and now it's so great
Slowing down I look around
and I am so amazed
I think about the little things
that make life great
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling
This innocence is brilliant
I hope that it will stay
This moment is perfect
please don't go away
pe that it will stay
This moment is perfect
please don't go away
I need you now.


I be innocence.




寫 着 寫 着 眼 淚 掉 了 下 來
什 麽 心 情
李 婕 莉 今 晚 又 睡 不 着 了



沒有留言:

張貼留言

這個世界很美好,歡迎你和我一起守護著 ♥

你 聽見天使的預言了麽♥